Como fazer para que um media local resulte?

O Knight-McCormick Leadership Institute dá-lhe 10 dicas:

  1. Traffic really matters, and you need ways to measure it.
  2. Knowing who your audience is and standing for something also matters to sell ads
  3. Ads aren’t enough to keep you going, you need other schemes
  4. Collaboration is king
  5. Audience engagement is everything
  6. It takes a network, so have one
  7. Don’t ignore mobile
  8. Being a leader both means having vision and building a team
  9. No one has all the answers so do what feels right
  10. Passion is key
Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s